söndag 6 juli 2008

Jag vet...


Att det var längesedan sist!! och nej mamma inte tre tänder men två bissingar en är framme och den andra kan man börja ana....

Det är nu en vecka sedan som jag bloggade och det är ju bara för längesedan!! men nu så..
I måndags så åkte jag och William till Jönköping för att träffa blogg-kompisarna Malin och Theo det var jätte trevligt. William sov hela vägen dit och hela vägen hem och en middagslur så man kan säga att han sov hela dagen!

Vad har jag mer gjort i veckan då.... William har varit lite hostig och jag åxå!men nu mår vi bra igen lite, lite hosta bara!

I Tisdags träffade vi mammorna och barnen Denna vecka var det Camilla och Noah, Linda-Marie och Natalie. Malin och Julia
var hemma och var förkylda stackare! Men jag har fått ett mail där det står att de var bättre nu så det var ju skönt!

Sen då vad har hänt mer? Det kom lite sommar i några dagar!!! Härliga sommaren!!
I fredags till lördag så åkte vi till Dillö och spenderade hela kvällen där härligt igen dock bara 19-20 grader i vattnet Brr men det är ju bara kallt den första minuten sen är det bara skönt men det beror väl på allt späck som jag har!!!

Taget från bryggan underbart eller hur?!



Här är Olas faster Ninna hennes man Ove deras barn Jonas och Anders (singlar för övrigt om det är någon som är lite intresserade)

Sen är det ju Ola och William


Jag och sonen!


Tarzan, Baloo och boyzon

Ebba på märkesavslutning


Hova riddarvecka började igår. Vi var där jag och Ebba.
Riddare....

Inga kommentarer: