söndag 13 juli 2008

....






Nu vet jag inte vad jag ska skriva men jag måste ju i allafall göra ett inlägg så att ni vet vad som händer.
När Ola klippte gräset på igår förmiddagen, så kom Ola Larsson förbi med sin åk-gräsklippare och vips så var det klart heja Ola!! Vi kanske får införskaffa oss en åk-gräsklippare, i alla fall!!

Igår var vi en sväng på Hova riddarvecka igen. Sen senare på kvällen så var vi hemma hos min lillebror (som för övrigt faktiskt har ett namn, Anders). Han hade anordnat en kubb-afton men det var lite oturligt med vädret REGN och ÅSKA!! fy vilket väder det blev! men vi trottsade ovädret och spelade mellan skurarna. Tjejerna mot Killarna jag tror det sluta oavgjort.. det blev en himla massa gap och skrik om vem som hade rätt och vem som hade fel...

nä nu ska jag ringa mormor och morfar och säga att vi kommer om en stund för morfar fyller år idag! Grattis Grattis!!

Inga kommentarer: