söndag 20 maj 2012

Sommar..

Idag har det varit sommar! underbar dag, har gått tipspromenad med Sara Robin och Signe. Sedan åt vi en fantastisk lunch ute i trägården med Johan, Helene, Linnea, Vilma, Robin, Sara, Signe jag Ola William och Stina Ebba var hos Julia och har varit där hela dagen nästan! (de har haft sovaöverparty med sina hamstrar.. roligt) Lunchen bestod av rökt lax, rökt sik, pastasallad från kajutan, potatissallad.. Sååå gott! Så roligt när vi blir så många!
Just nu känner jag mig en aning hängig snorig hostig och ont i halsen... Vet inte om det är förkylning eller allergi.. kanske ska knapra i mig en allergitablett och se om det blir bättre...
Kanske att jag ska leta reda på en bok och lägga mig i sängen och läsa lite (läs somna tidigt).
först ska jag hänga tvätten och hämta Peter och Maries tidning (är postlådevakt då de är i Thailand)
Over and out...

Inga kommentarer: