tisdag 1 maj 2012

1 MAJ

= DEKLARATION = Blä. säger jag bara... men men nu är alla fyra ifyllda, och påskrivna.. min, Olas, Ebbas och Annas...

Idag har det varit en fantstisk fin dag soligt och härligt! Ebba har varit ute hela dagen de har spelat minigolf (tror jag), cyklat till askevik och ätit pizza, hoppat och varit runt på byn!

Jag och busfröna började dagen med en förmiddagsfika hos Sara och Robin, där var det tjockt med folk, Saras föräldrar, Marianne och Stig, en kille vid namn Henrik, jag och busfröna, åsså Robin, Sara och lilla Signe såklart!
Efter det gick vi hem och myste i trägården.
Fixade lite rester som middag och sov middag i soffan, ialla fall Stina.
Har tvättat hela dagen idag, och nu tror jag inte att det finns något smutsigt kvar att tvätta, har till och med tvättat alla Williams och Stinas vinterkläder.
Nu ska jag som vanligt gå ner till tvättmaskinen och hänga upp tvätten och ladda med en ny. vika in tvätten ute och städa upp gården lite, samla bollar, parkera cyklar osv..

Ha en trevlig kväll alla glada som sladdar in på min sida och läseer lite...
Kram på er alla.
Har ni tid kan ni ju bara ge ett litet avtryck i kommentarsraden... vet att det är ca 10 besökare om dagen så nån borde ju våga... :)




Inga kommentarer: