tisdag 24 april 2012

oo my

Blogginlägg två dagar i rad, har det hänt de senaste två åren?
Men vad ska jag skriva om då?
Idag har jag jobbat, fixat ute med mina odlingar.
Jag och William har planterat rödbetor, lök och dill.
Imorgon om vädret tillåter så ska jag plantera sockerärtor som är min nya last det är sååå gott!
Förra veckan började jag på en kurs på högskolan i Skövde och imorgon är det det andra tillfället, en lean utbildning. Lite kul och lite tråkigt, vilket påminner mig nu om att jag faktiskt har LÄXA! Phu inlämningsuppgift.... inte min grej men det ska nog gå bra...
Sååå där i höjd med ordet LÄXA tog min skrivlust slut...

William sommaren 2011

Stina i surö bokskog höst 2011

Stina

William med lilla Olivia här är hon näst intill nyfödd, hon är lite större nu sitter, och tar sig fram över golvet! lilla sötnosen!

Kanske att jag siktar på rekord imorgon, och gör ett inlägg imorgon åxå.... vem vet...

Inga kommentarer: