onsdag 25 april 2012

Ja ja..

Jag gör väl ett inlägg idag åxå då...
Har idag varit på högskolan i sköde, där vi lärt oss, tja vad vet jag...
inte så givande kurs men men den ger några högskolepoäng och det ser bra ut i cv:t...
William och Stina hede idag Vernisage på dagis och barnen visade upp alla sina fina konstverk. de är sååå duktiga önskar att jag hade fotat allt ihop... :)
Imorgon ska Ebba till tandläkaren och sen ska jag besiktiga bilskrället... hoppas hoppas att den går igenom utan anmärkning denna gången...
och vet ni vad när morgondagen är avklarad är det bara fredagen kvar på denna veckan och då är det inte många dar kvarr så kommer ola hem igen typ bara 20... dessutom är det långhelg då det är första maj på tisdag så passade jag på att ta ledigt på måndag så vi kan njuta x-tra länge.
Pappa fyller år på fredag och då ska vi dit och fira. Smörgåstårta!!!! mums! sen kommer nog Sara och Robin hem till sjötorp och då hoppas jag att vi hinner att träffa dem lite!
Nä vet ni vad nu ska jag ta hand om RÄKNINGARNA!!! TJOHOOO såå kul!

Inga kommentarer: