måndag 23 april 2012

Oj oj oj...

Nu var det grymt längesedan igen... Bättre sent än aldrig...
Vad händer i mitt liv då, ja, inte så mycket som man skulle kunna tro. Jag jobbar vidare på UW-Elast men dock 80% och det trivs jag toppen med.
Ola är just nu i skrivande stund i Azerbaijan och jobbar med någon oljeplattform igen och ska åka några gånger till. Barnen växer så att det kanakar.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och försöka att gå ner ett par kilo i vikt, har redan dragit ner på godis, fika, dricka, och annat socker.... funderar på hur jagska lägga upp detta...
Jag har en kompis som är gravid och en gång i veckan på sin blogg, funderar på samma upplägg, pösmage krymper och blir mindre... men nä det skulle nog inte funka inte på ett bra sätt...
ett diagram kanske...
hmm får nog fundera några dagar.. kanske bara ska skriva här vad jag har gjort för att träna, bränna kalorier...
Hmm funderar lite...

Inga kommentarer: