söndag 31 juli 2011

Semester!!!!

Eller arbetslöshet! jag vet inte vilket det är!
Men vi har iallafall varit en vecka på Åland med Jimmy, Ann-Sofie, Maja och Sigge.
Har varit en härlig vecka med sol och bad, god mat, sällskapsspel,vin, skratt, mer mat, en underbar konsert med THE ARK, sjukdom, mer mat, godis, fiske, mer vin, någon Öl, minigolf (som jag hade vunnit om vi spelat klart... eller typ vunnit för visst är det den med mest poäng som vinner?! ) mm..
Idag har Ola och Bosse lagt råsponten (osäker på om det var rätt av mig) på halva taket, och jag antar att de lägger andra halvan imorgon!
Så roligt att se huset växa fram, ska verkligen försöka att få till bilder snart!

Jag har varit i Hova nu ikväll och plockat svamp med min far hittade en massa kantareller!! imorgon kommer det tråkiga... RENSA... blä.. men det är gott sen när det är klart!
Nästa helg ska jag försöka att plocka lite lingon eller jag tänkte faktiskt plocka ganska mycket.. så vi klarar oss med lingonsylt resten av året.. Äter nämligen inte köpt lingonsylt längre då jag fick en kokt SNIGEL i min sylt BLÄ! Varför ska sånt alltid hända mig...
Fick en skalbagge i min skogsbärsyoghurt åxå för ett antal år sedan så det äter jag inte heller... Hugaliga!
Nä, nu tror ja att det är läggdax för mig sov gott

Inga kommentarer: