måndag 18 juli 2011

Huset på baksidan

Ha ha rubriken låter som titeln på en riktigt bra bok.. Hmm kanske skulle skriva den boken... NÄ.....
Men vi har en liten bod (inte så liten men ändå..) på baksidan som vi rivit och nu har åter uppbyggandet börjat! så roligt att se huset där bak växa... ska ta lite bilder en annan dag... men just idag så kom nockbalken upp och genast blev det mer likt ett hus!! Huset ska bli ett uterum med sovloft.. och jag tror det ska vara vinterbonat iallafall tar jag det förgivet... det blir även ett förråd och vedskjul.
Na har inget att skriva idag egentligen men det blev några rader ändå.. nu ska jag gå ner till tvätten, gör nog som min syster och tar med mig vinet ner och får lite egentid...
Ha en härlig Kväll gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

japp vin i tvättstugan är supersmart!! Ingen gubbe aom kommer & nallar.. för de brukar vanligtvis hålla sig långt borta när det handlar om tvätt ;) Hoppas ni har det underbart på semestern... kram syrran