tisdag 5 juli 2011

Livet fortsätter!

Jobbar nu på UW-Elast. dock sista veckan!! har jobbat nu i två månader!! Wihoo! Jublade även ett litet WIHOOO när lönen kom!!! Ja, vad gör jag där då: guter, blästrar. primar, svarvar mm... ganska kul jobb än så länge!
Livet här hemma fortsätter Ola går på sin semester imorgon! J
ag går på min på fredag! :)
Lilla Stina fyllde två i fredags och det firades naturligtvis!
Med tårta och kakor! OCH PAKET!!!!
Håller även på med mitt lekstuge-projekt.... ska göra fint där inne nu så barnen kan leka där utan att kliva över all skit som har en förmåga att bli samlad där! Ska försöka fota lite så att ni får se!!! Roar mig just nu med att lägga över alla mobilkort till datorn så kanske jag även idag, just denna dag, jag bjussar på lite bilder vi får väl se!! :)

Inga kommentarer: