tisdag 10 augusti 2010

Ska bara spä på lite grann...

Ni kommer inte att tro på detta heller...
Något händer med mig...
(NÄ, JAG ÄR INTE GRAVID!!!)
Bara det att jag börjat gilla massa saker jag aldrig ens funderat på att smaka på, igen....
som det här med räkorna... Mm jättegott Tack för det Johan och Helen! Kommer att äta det ofta hädanefter...
Antingen är det det att jag har börjat närma mig trettio och då är man vuxen (eller?) Jag menar som vuxen äter man ju konstiga saker..
I lördags var vi hos Helena och Markus Larsson, Markus fixade potatisgratäng och hade massa ost i och istället för att bli vettskrämd över att jag skulle bli tvungen att sitta där och peta i maten, såg jag fram emot att få smaka...
Helt sjukt jag vet, men vet ni vad det värsta är?
Det vad otroligt GOTT!!!!!!
Nu vet jag att Ola hoppas på att det ska släpa med korven åxå men vet ni... Korv tänker jag inte börja gilla!!!! Tänker inte ens smaka! Hellre svälter jag än äter det...
och de köpta köttbullarna tänker jag fortfarande bara äta ,om jag verkligen, verkligen måste!!!!
Ja, go vänner kanske att jag ska chocka alla och ge mig på:
KAFFE, WHISKEY, KOKTA ÄGG, OLIVER
Kanske att det finns fler saker som får en andra chans...
Stolt går jag och lägger mig nu!!
Funderar på om jag ska ge mig på kaffet redan imorgon bitti...
Fortsättning följer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

då kanske det blir en sill till julbordet oxå;)

Louise sa...

Njä nån stans måste man ju dra gränsen!!! ;)

Anna Gustavsson sa...

Åh...känner igen det där lite! Har visserligen aldirg varit speciellt kräsen men för tillfället har jag i ca 1 år tränat på att äta oliver. Salladsbuffé innebär ju att man måste ta MINST en oliv bara för att träna. Har även köpt oliver å lekt gourmé-mamma ... stoppat i mig några av de där gröna vidriga små sakerna å med tummen upp, ett litet blink å ett utdraget Mmmmm-ljud försökt låtsas att det är underbart gott. Bläähää! Men vuxna äter ju sånt! Å älskar det till och med! O det ser otroligt gott ut när andra äter det... jag SKA helt enkelt älska oliver en vacker dag! Å just nu har jag börjat fastna i kaffeträsket (i alla fall på jobbet med mjölk, socker å grädde...) Hemma finns oftast en flaska cocacola tillgänglig så jag blir nog kaffekärring mellan 7-16 bara. Å det är ju rätt moget det me´! Kram