fredag 6 augusti 2010

Hmm vad ska jag skriva om idag måntro?

Ja vad ska jag hitta på sätter in lite bilder så att ni får se... tyvärr är de flest bilderna från sommarland i Ebbas kamera då vår hade slut på batteri... och hennes kamera är nere, ute i bilen till och med när jag tänker efter! Så de bilderna får det bli en annan dag!
Men jag skrev ju att målet med sommarland var att vinna en stooor chokladkaka på chokladhjulet... Jag VANN en kexchoklad!!!!!!

HA HA det gäller att bestämma sig!!!!

Brottning pågår!!

Ta kort på mig mamma!! Kolla så söt jag kan va!!!

Stina i sötaste klänningen!!!

Nä nu ska jag gå ner och se om räkorna är tinade! Ja mamma du kommer inte att tro det inte nån annan heller för den delen!! Jag har börjat gilla räkor!!! Helt sjukt hur man bara kan börja gilla nått, sådär bara! Så ikväll är det vitt vin och räkor som gäller!!!





Inga kommentarer: