tisdag 10 augusti 2010

En vana..

En ny vana jag råkat få... bloggar lite innan jag går och lägger mig...
Nu ska jag berätta vad vi gjort idag...
(se det som ett tjuvkik i min dag bok!!! Ha ha med det spännande livet jag lever, så lär ni få en hissnande kännsla)
Idag har vi gjort spännande saker ska ni veta..
Vi har... städat!!!! Mmm, det ni, inte illa va?!
Vi började med att bädda sängarna, sen torkade jag lite på en dörr tror att våra små barn brukar vara väldigt smutsiga om händerna.. för FY vad smutsiga våra dörrar var ja jag kunde ju inte sluta med en dörr utan tog alla.
Sen torkade jag även panelen i trappen och den var ENORMT smutsig. Trodde nästan att färgen var smutsgrå, men se det var den inte, den var beige....
Ja, sen laga jag mat, makaroner och burk-köttfärssås. Avanserad matlagning, det är min grej det!! Sen var jag och köpte färg i Skagervik...
en utelek och promenad och nu, kväll med filmen: sex and the city... WOW bra film!!!! Se den!!!
¤
Imorgon kommer förmodligen att bli lika spännande! Ska nu kolla på en ny kamera det skulle vi behöva inför vår montenegro-resa. våran har blitt väldigt sliten och funkar lite si och sådär.. men jag måste säga att den har varit bra, och den har ju faktiskt hållt i 4år nu.. funkar än om än inte så bra!
Idag är det bara 18 dagar kvar till vi åker!! Längtar!
Nä nu är det som vanligt dax att ta mitt fläsk och kasta mig i säng... (jag kastar mig inte på riktigt för då finns ju risken att sängen brakar, och då väcker jag Ola och barnen det är det inte värt, lägger mig försiktigt!)
natti natt!!!

Inga kommentarer: