torsdag 19 mars 2009

Vad tror ni?

att det blir av denna kille?
Han hittade ett par leksaks klackskor på Ebbas rum och tog dem direkrt som sina! De var ju såå fina! Sen hittade han en tröja som han gillade i Ebbas rum och Ebba var inte sen att klä på honom! är glad för att det inte var prinsessklänningen som åkte på, men det dröjer säkert inte innan Ebba kommer på det och tycker att det är kul!




Har varit lite dålig på att uppdatera men jag får väl skärpa mig! (som jag skriver varje gång!)

Ebba har hämtat sig lite från det tragiska som har hänt har inte skrivit om det här men hennes mamma har gått bort och det har varit några tuffa veckor... Mycket ordnande och fixande. På fredag nästa vecka är begravningen och sedan åker vi till sälen, är lite osäker om vi åker på Lördag el. Söndag lite olika bud så vi får kolla ordentligt på bokningen!

Sen böjar ju påsklovet!

Idag ska vi åka in till stan och fixa våra pass och då ska jag även ta mig in till blomsterhandeln och köpa lite penseer som jag kan plantera i kruka på trappen så det blir lite vårigt här!!

Rörmockaren är här idag och fixar vatten till badrummet JIPPI!!!! han sa att Ebba och William nog kunde bada ikväll!!! Kommer att bli en glädjens kväll mitt i sorgen! Tur att vi kan glädja henne lite och få henne att tänka på annat!

Nä nu ska jag gå och höra om jag ska sätta på kaffe?! kanske att jag kan rota fram nån gammal bulle ur frysen!

Ha det så bra kram kram!!

Inga kommentarer: