tisdag 24 mars 2009

Badrummet!!

Nu är det helt klart!! Ska snart ta och provbada det! Igår eftermiddag åkte jag och mamma en snabbis till Ikea för att köpa lite smått och gott till badrummet. handdukar, blommor, tvålkopp, tandborstmugg och massa annat smått och gott blev det!
denna vecka är det något varje dag idag är det en lugn förmiddag men ska vara på arbetsförmedlingen kl.14.00
imorgon ska jag till barnmorskan och se så att allt står rätt till med bebisen kl. 11.00
på torsdag ska jag åter igen till Arbetsförmedlingen kl. 11.00
på fredag är det begravning för Ebbas mamma...
På Lördag åker vi till sälen!!! så denna vecka ska här packas och tvättas Williams kläder är packade och i dag ska jag ta itu med lakarn och handdukar!!
Så denna vecka har jag nog att göra!
Nä nu ska jag springa ner och göra mig en macka innan badvattnet är färdigupptappat!!

Ha det så bra kram kram!!

Inga kommentarer: