fredag 20 mars 2009

Köpt färg!

Idag tog jag och William en tur till Hova för att köpa hårfärg. Ikväll kommer nämligen syrran, hennes familj, Sabina, och jag till min mamma vi ska ha en "tjejkväll" Vi ska färga håret, noppa ögonbrynen, och färga ögonfransarna på varrandra. Ska bli kul. Mamma har köpt en massa dipp och grönsaker så det blir nog en hälsosam afton! Ebba och William följer med till Hova tror jag Ola vet jag inte hur han gör! Kanske att han är hemma och kopplar färdigt i badrummet! Det blir såååå fint och imorgon kan vi nog ta premiär-doppet!!! Nä nu ska jag nog gå och försöka göra lite nytta igen medans William sover. Har lite att tvätta nu igen! Ska ju till sälen nästa helg så det är dax att kolla över våra skidkläder att de är rena och fina kanske att jag måste kolla över vad som jag får på mig åxå börjar ju bli en riktig tjokis nu! får kolla över alla thermobyxor som vi har i källaren är det bara hängslen på så att de hänger uppe är det ju lugnt!! :-)
Ska åxå börja kolla över våra vantar och vilka leksaker vi ska ha med till William och vilka kläder!
På fredag är det ju dessutom begravning och vi behöver väl kolla över vad vi ska ha på oss nu i veckan. Kanske att det är nått som behöver inhandlas!
Måste åxå kolla över kläderna i källaren för att se om det är nått Vilma kan få, så att vi blir av med lite skit! Sorry syrran, men du kan säkert skänka bort hälften av skiten eller slänga!!!
nä nu är det dax att sätta igång...
Ha det så bra...
Kram kram!

1 kommentar:

Mitt lilla liv! sa...

Våra hår blev bra tycker jag!!! Jag ser ju inte ut som lejonkungen längre..tack & lov...
Vilma tog inte bort en enda sak i påsen!! Sverige tröjan blev en favvo direkt.. ett ganska otippat val för att vara Vilma!!
Vart så glad att vi kunde ses då vi inte träffats på länge!!!
Hoppas ni får en toppen dag idag.. kram en trött moster...