onsdag 22 december 2010

Snuvig...

Ja då har förkylningen drabbat mig och jag tror inte att det är så synd om någon annan än mig!!
Ja ja jag är bara lite snorig och hostig, och nyser lite.. kanske inte en dödande sjukdom, men ack så jobbigt!
Nu är snart julen här imorgon är det dan före dopparedan. och de sista paketen måste inhandlas... några ska slås in, sen ska det dessutom rimmas... Dan före dan är rimmdagen!!
Jag är SÄMST på att rimma!!!!
Och hur ska det gå att rimma utan Ylva??? Vem sa nu gilla mina rim... Ebba kan jag nog få på min sida...
Hmm får nog ta hjälp av datorn i år, tur att man kan kolla upp synonymer i Word... jag menar hur rimmar man på lampa??

Tiden har gått så fort tyckte att jag var ute i så god tid med alla paketinköp ändå står jag nu här (läs halvligger) dagen före dagen med några kvar.. jag är galen. Som tur är vet jag vad jag ska köpa till två av de jag har kvar... det tredje har jag ingen aning om....
Men men snart är det över och julen är ett minne blott och vi riktar våra tankar till nyår!
Även denna nyår ska vi fira med Jimmy och Ann-sofie. Ska bli så roligt att träffas igen, det var väldigt längesedan nu.
William pratar ofta om Sigge, vill leka med honom.
Jag hoppas att nyår bjuder på mycket skratt kanske så mycket att Ola blir purpurfärgad igen och ligger och kvider medans han kippar efter andan... Ha ha...

Den 2 Januari åker vi till sälen med familjen Storm. Ska bli en rolig resa.. I är ska vi bo i Lindvallen jag är faktiskt inte så insatt var men det ska ändå bli bra! Tydligen fanns det en vedeldad bastu som man får använda.. det ska bli mysigt!
Så imorgon ska jag börja med mina listor (gillar att skriva listor), efter att paketen är inköpta och inslagna...
Nu är det sovdax!!
Natti natt!!!

Inga kommentarer: