söndag 12 december 2010

Skruttan vad det blir länge mellan varven..

Ja det är bara att inse jag är dålig på att blogga.. vet inte varför men jag är nog lote av en periodare.... Blir grymt irriterad på alla andra bloggare som man följer när det dröjer 2veckor - 1månad mellan inläggen och tänker att det kan väl ändå inte vara så jäkla svårt att få till ett inlägg då och då....
Hmm uppenbarligen är det det.. Men det är bara att in finner er i läget... ;)
Tja vad har hänt sen sist då...
Vi har varit på en underbar Mamma Mia Musikal.
Matsalen har blivit helt Färdig, Snart är även tv-rummet helt klart Ola och Bosse målar det sista, i skrivande stund.
Jo, William har fyllt tre år.
Stina kan säga några få ord så som: Tappat, hejdå, hej, tutte, Mamma, Pappa, Ebba, ilja (William) hon kan dessutom säga Farfar.
Första advent har passerat även så andra och tredje....
Imorgon är det Lucia ska bli så mysigt... Först Lucia på dagis med William och Stina sen Lucia med Ebbas klass... Det ser jag fram emot!!!!!
Det har säkert hänt massa saker mer men jag kan inte koma på mer precis just nu....
nu ska jag i vilket fall hämta Ebba som är hos Felicia...
Ha det Toppen alla

Inga kommentarer: