söndag 25 oktober 2009

Sålt!!

Japp, idag har min första auktion på tradera avslutats!! Jag sålde en tröj-förlängare som jag köpt på loppis för 20kr och nu sålde jag den för 19 perfekt!! Imorgon ska jag gå ner i källaren och rota fram en massa som ska säljas av! har en himla massa skit som jag kan försöka att sälja innan jag kastar det! Kan ju tjäna nån krona i alla fall! Idag har jag varit hemma hos Mor och Far en stund Syrran och hennes familj var där! De var på bröllop igår, så de sov hos dem inatt.
I fredags hade vi Jimmy och Ann-sofie här.
Ola och Jimmy skulle ta upp deras båt... och det lyckades de med!
Bra jobbat killar!
(tänker inte lägga mig i diskutionen om vem som slappade mest)
Ebba sov hemma hos Ebba J, och igår kväll sov Ebba J hos oss.
Fy, så trött jag är och det värsta är att nu när klockan är omställd så är den ju bara 22!!
Men jag tänker nog gå och lägga mig ändå för William och Stina somnade ändå på samma tid som vanligt vilket innebär en timme tidigare!
Nä, nu ska jag gå och leta efter kamera-laddaren så att jag kan ta kort på allt jag ska sälja imorgon! Sen ska jag sova!
Ha det så bra gott folk!

Inga kommentarer: