söndag 7 september 2008

Har inget att skriva...

...men skriver lite ändå!
Jag har lite tråkigt och tänkte att här vid datorn kan man fördriva lite tid. Men vad ska jag skriva om?! Idag har jag köpt nya blöjor till William Hugies jag tycker nog att de verkar bra! William fick en ny på sig och hade den i säkert fem min sen fick vi byta! Han råkade fyla den med brun illaluktande skit! Ha det var det!
Hmmm Ola bygger om ett litet rum i boden till kaninbur! Blir nog riktigt bra när det är klart. Skulle behöva hö nu bara eller halm så om det är nån som vill bli av med lite av det kan ni skriva ett inlägg, och det får ni självklart göra ändå!! Sitt inte bara här och smygläs!!! ;-)
Nu ska jag nog ta itu med tvätten... :-( fy vad tråkigt men det måste göras!
Ps. Pappa om du läser detta så vill jag ha din E-mailadress så att jag kan skicka roliga mail till dig åxå! Ds.
Ps 2. om det är fler som vill ha roliga ibland tråkiga mail så är ni åxå välkommna med er E-mail.. Ds
Ha en fortsatt bra dag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Visst är den. Och idag ska Noah bli ägare av en. =) *kram kram*