torsdag 11 september 2008

Då uppdaterar jag lite igen! Sa till pappa att jag skulle uppdatera igår men det orkade jag inte jag var såå trött!
Idag har vi... Åkt bil! Först skjutsade vi Ebba till stan så att hon och Ola kunde åka vidare till Skövde, för att ebba skulle få nytt gips!
Sen hämtade vi henne i stan kl.11 och skjutsade henne till skolan där de skulle ta klassfoto idag! Vi hann!!!
Nu ska vi, nä, jag börja plocka lite ska bara skriva klart här först!
Inatt var William täppt i näsan men det verkar ha släppt nu!

William testar sin nya kärra!! sitter skit bra! Nu borde vi gå ut och testköra den!


Williams nya traktor tröja som han fått av gammel-mormor!


Busen...

hmm får man gräva i lådan?


Kan själv!


-där ser du mamma jag kan!


Jag kan köra bilen åxå!

Ååå var det nån där? Ähh jag körde nog övern!

2 kommentarer:

Theo sa...

Hej!

Vilken fin traktor-tröja du har fått.
Och din bil var häftig.
Jag är oxå och rotar i mammas kökslåda, det finns ju en massa spännande saker där.
Jag fick en poliströja och en brandmanströja igår när pappa var på marknad. Ska blogga om dom nån dag.
Ha det bra
kram Theo (mamma hälsar mé)

Louise sa...

Ja och vet du vad som hände idag!? när vi var ute jag och mamma så kom det en LASTBIL och körde för bi. Jag började genast bete mig vilt, jag ville ju leka med den.
Lastbilar och "traktorar" är sååå fräna!