måndag 15 oktober 2007

Tvätt!

Tänkte att om jag skriver här att jag måste gå ner till tvättstugan så kanske jag gör det snart! Tvätthögen är gigantisk och inte blir den mindre när jag bara sitter här!!
helgen har varit lugn och vi har börjat fixa i ordning i bebisrummet det som en gång var det "gula" rummet är snart det gröna rummet!
ska ta bilder så fort som det är lite mer färg på väggarna! Ola har nu i alla fall spacklat färdigt och börjat måla han har varit så duktig i helgen jobbat och jobbat... jag har mest gått omkring och drällt.. finns massor jag borde göra men jag tar bara inte tag i det!! ska nog försöka göra det nu! Finns massor att städa! skulle ju vara skönt om det blev lite städat och fint här!!nu känner jag att lusten snart faller på så jag ska nog gå och byta från pyamas till vanliga kläder!!
Ha det såå bra!

Inga kommentarer: