onsdag 24 oktober 2007

Hej hallå!

Har inte varit så duktig på att skriva här! Men idag ska jag göra en uppdatering av vad som hänt de senaste veckorna!
Nu ska vi se??
Ingenting tror jag! Jo lite så klart..
I helgen så var hade vi Jimmy och Ann-sofie här en heldag med dem det var trevligt vi började med att gå ut och grilla hamburgare och korv, vid kanalen. sen vandrade vi hem igen och kvällen fortsatte..
Sen på söndagen så bestämde vi oss för att gå på bio jag, Ebba, Ann-sofie och Maja, Kalle och Vilma som spenderade helgen hos mormor och morfar fick åxå följa med på bion vi såg Ratatouille den var faktiskt ganska bra!! Tror att ungarna gillade den åxå!
Sen åkte vi hem till min mamma och pappa där vi fick smaskig Klings Glasstårta!! Mmmm gott!!
Idag har jag gått hela vägen till affären och det får nog bli dagens prestation tänker inte göra nått mer,jo få till lite mat ska jag nog, det var ju därför som jag fick gå till affären från början! Ska göra Biff alá lindstöm idag (utan kapris) med potatis och brunsås! Så snart måste jag lyfta på mitt tunga arsle och börja skala potatis...

I helgen som kommer så har jag fått igenom min önskan om att åka till IKEA... ska köpa mattor och gardiner och en byrå till bebisrummet ska även hämta ut mitt pampers paket på Babyproffsen.
Dessutom så ska vi på 40års kalas det är Maria Nilsson här på vår gata som fyller! Det ska bli riktigt kul! Vi får se hur länge jag orkar stanna på festen, fast den är ju här i gamla församlingshemmet så jag kan ju gå hem och vila med jämna mellanrumm så ska jag nog orka! Det ska bli kul i alla fall!

Ha det så bra alla!

Inga kommentarer: