söndag 16 september 2007




Idag har vi varit hos min systerson den sötaste och snällaste jag har!! (Han är ju den enda!!) Han fyller tio år imorgon stora killen!! Grattis!!


det var fika och god tårta! Mmm smaskens! Mormors hallongrottor var det åxå, och de kan man nästan äta hur många som helst av, eller i alla fall tills man blir mätt!
Nu har jag äntligen fått tummen ur och tagit lite kort på ved-spisen...
Den är såå fin nu proveldar Ola lite varje kväll! Tills det doftar skunk av spis-svärtan men det går nog snart över!


Har även tagit en bild på spindel skinet som jag utlova, försökte även stoppa ner kameran i buren och ta lite kort, men hon låg under en pinne/gren och tryckte så det får bli en annan gång!

Nu ska jag gå ut och ropa på katten och se om hon inte vill ha någon mat idag!? Eller först ska jag ringa till min lätt hönsmammiga storasyster och berätta att vi kom säkert hem från Karlstad, så hon slipper att oroa sig i onödan!

Ha det så bra alla!!!

Inga kommentarer: