söndag 9 september 2007

Höst!

Nu är hösten här! Ola håller på att mura in ved-spisen i köket och det ska bli mysigt när det blir lite kallare ute och få tända där och mysa lite!
Jag ska lära mig att använda den till att både Baka och laga mat på! Det ska bli roligt! Sen får vi se hur mycket den kommer att användas! det är ju bra när det blir stömavbrott i alla fall!!
Det är mycket renovering på gång här, vi håller på lite över allt! Eller Ola gör jag gör inte så mycket är mest bara en latmask konstigt att han inte fått spelet på mig än!
Idag ska jag ta itu med den gigantiska tvätthögen kanske få den att minska lite vi får se hure det går med det! Nu sitter jag ju här vid datorn och får inget annat gjort! Måste ta mig i kragen!!
Behöver både städa och dammsuga!! Men det känns såå tråkigt!!

Magen växer på som den ska, blir större och större för var dag!
Bebisen låg lite över den normala kurvan sist jag var på undersökning, men det var normalt sa BM. Hjärtljuden låg på 146... så de har sjunkit lite! Bebisen låg med Baken upp huvudet ner ryggen mot vänster... hon kände rumpan på den väldigt tydligt och sa att jag kunde känna den nu men jag vet inte om jag kännde den så väl fast att hon hjälpte mig känna!

Nä, nu ska jag ta mig i kragen och få nått gjort här hemma... Så kan jag slappa med gott samvete sen!!

Ha det så bra allihopa!

Inga kommentarer: