söndag 25 november 2012

Mitt bästa ullaredsköp!

Är en liten rund och fin högtalare till våra iphones den är fantastisk bra ljud lätt att andvända
och nu är den SÖNDER!!!!!! GAHHHH hur ska jag kunna klara mig utan den? måste åka och köpa en ny! Ja ja jag får väll försöka att klara mig utan musik idag... vet inte hur, men ändå....
idag ska jag fortsätta att städa och försöka att få upp julgardinerna, kanske att jag ska försöka att laga någon mat åxå... funderar på att steka köttbullar så jag kan ta med det till sälen, antar att vi ska ha ett julbord där uppe! nä dax att köra igång dagen!
Ska nog Maila PHILIPS och klaga på min högtalere och berätta för dem hur tråkigt mitt köksarbete kommer att bli utan den!!!! Bu för Philips!!!!

1 kommentar:

Marcus @ Philips Social Media sa...

Vad roligt att du uppskattar produkten men väldigt synd att den inte längre fungerar. På vilket sätt är högtalaren felande? Hur länge sedan är det du köpte den? Jag hoppas vi kan hjälpa dig att hitta en lösning!:) Om du inte redan har kontakta oss är du väkommen att göra det. Klicka på bifogad länk, och välj det kontaktalternatv som passar dig bäst!:)