onsdag 5 december 2007

Länge sedan!!

Sover sött på allra bästa platsen mammas säng!!
William 5 dagar gammal
Första doppet i badbaljan
(valde den bilden när han ser minst skräckslagen ut)

William i Ebbas säng! (nästan lika bra som mammas)
Sover sött!


Nu har jag äntligen tatt mig i kragen och sätter in lite nya bilder...
Idag har Vi varit hemma hos gammelmormor Tyra där han faktiskt sov mig igenom besöket, med ett kort uppvak för mat...
sen fortsatte han att sova fram tills nästa matrast kl 18,30 sen var det bara att slagga in igen vaknade nu kl 20,45 ska nog ha lite mat nu!
Idag har vi dessutom innan besöket hos gammelmormor varit på BVC
han hade Vuxit tre cm och gått upp till 4080g
så han får ju mat i allafall!!
nu ska det ätas minnsan!
Ha det så bra!!

1 kommentar:

Theo Alm sa...

Hej!
Åh va söt han är eran prins.
Förlåt att jag inte har skrivit på min bebis eller här, det har varit lite körigt men nu är vi på G.
Det skiljer inte så många dagar på våra små prinsar. Theo föddes 10/11
Hoppas förlossningen gick bra och att ni mår bra allihop.
Här mås det bara finfint nu!
Ha det så jättebra många kramar Malin och Theo