söndag 11 november 2007

Tjock!!

Nu är jag tjock som en fet julgris!! Får börja passa mig för jägare och så, för det är en riktigt fet stor skinka jag bär omkring på... och man kan tro att jag har en vattenmelon i magen, fingrarna börjar mer likna prinskorvar så jag är ett riktigt jägar byte inför julen!! Jag är ju som ett helt julbord... (Finns säkert lite delar vi kn mala ner till färs och en del vi kan göra sylta av så.... Mmm nananamn)

Det börjar dessutom bli rätt så jobbigt nu känner mig stel, höften och bäckenben känns som plockepinn (antar att det blir värre sen!)...
Känner mig faktiskt rätt gnällig i allmänhet, frågade Ola om han kunde tänkas ta över sista månaden men han svarade att han hade det åxå rätt jobbigt med att höra på mitt gnäll, som om det skulle vara såå jobbigt!? :-)
Nu ska jag gå ner och borsta mina tänder sen ska jag krypa till kojs! Förmodligen får jag kliva upp ett par gånger för att kissa vilket jag gör otroligt ofta... borde man inte få sova hela nätter nu innan bebis kommer ut, så att man är utvilad och pigg när bebis väl kommer??
Det tänkte gud inte på när han fixade till kvinnokroppen!
Jag har faktiskt en del ändringar som han borde tänka över jag menar det mesta uppdateras ju nu för tiden så varför inte kvinnokroppen!?
Gud är i alla fall en man efter som att det inte gjorts några ändringar!!

nä nu får det vara bra med datandet för idag...

Ha det så bra alla!!

Inga kommentarer: